Joe Bonamassa...en anbefaling

Født i USA, New York i 1977 og åpnet for B.B. King allerede som 12-åring. En stjerne var født!


Liker du drivende bluesrock med et hint av jazzrock, da er Bonamassa det rette for deg.



Jeg fant desverre aldri veien inn på hans konsert under årets Notodden Bluesfestival, men sto tilfeldigvis utenfor under noen av hans sanger og ble bergtatt!

Dette var min type blues og kommer han neste år, da er jeg der!


EDIT

Jeg var på Bonamassa konsert på Rockefeller, Oslo litt etterpå og vi snakker stor gitarist og utrolig sanger og et godt band, men gud så kjedelig scene personlighet. Mulig han hadde en dårlig dag...


Ville jeg gått igjen?


Uten tvil, JA!


Han er en Norges venn og blir sikkert å se igjen snart. Han var her i 2015, 2013 og 2010. Og sikkert flere ganger også!

Kommentarer